Translate this

Мои статии на английски

За публикациите в "Клуб писатели"


Когато реших да пиша в блог, знаех, че няма да е лесно. Но това ми даде стимул да продължавам да пиша. Защото знам, че няма лесен път към успеха. Предполагам, че граници за писането няма, но все пак има неща, за които дори не си заслужава да пиша. Това не е нито новинарски блог, нито е-вестник, нито блог за насърчаване на продажби.
Този блог е за писатели - хора, които се интересуват от литература, поезия, проза.
Дали пиша добре, не знам. Оставям на Вас да прецените!

Как определям за какво да пиша?

Основните теми, които искам да преобладават в "Клуб писатели" са:


- литература
- поезия
- лично творчество

Защо?
Просто е!
Не искам да запълвам интернет пространството с вече наложили се теми като:

- технологии
- спорт
- новини

Не защото изискват изследване и следене на водещите новини (аз също съм изследовател в своята област), а защото тази информация може да се срещне почти във всеки един сайт.
Нишата, която избрах, може би не е популярна, но поне се надявам, че блогът ми може да се утвърди с времето. Никой не се e родил научен, дори аз все още се уча да създавам добри текстове. Говоря за създаване на качествени статии, а не за литература и поезия. Може би с течение на времето ще добавя още свои творби, но целта ми както да ги популяризирам, така и да достигнат те до повече хора, харесващи този стил на писане.

Ценя всяко едно мнение, и всяка критика, отправена към мен.
Защото за да бъдеш отворен към света, трябва да приемаш всичко, дори отрицателните мнения на читателите си.
Аз се старя да отговоря на всяко запитване по e-mail, което получавам. Така съм по - близо до читателите на блога.
Защото знам, че не всеки ще остави коментар под дадена публикация, затова запитването по e-mail се оказа полезно за мен.

И накрая ще спомена само, че тук може да се включите и Вие като:

- предложите тема
- оставите отзив
- разгледате "Клуб писатели"
- отбележите плюсовете и минусите на публикациите
- оцените този блог чрез звездичките под публикациите

- добавите свое произведение чрез мен, което ще бъде публикувано в страницата "Вашите творби"
- споделяте чрез бутоните за социални мрежи

Мнението Ви е важно, и имате пълна свобода да коментирате!

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Радвам се, че посетихте този блог! Моля, оставете коментар!