Translate this

Мои статии на английски

Помагат, или пречат социалните мрежи?


Вчера попаднах на една статия, която описваше въздействието на социалните мрежи върху хората. Тъй като не използвам тези сайтове често, реших, че съм защитена от вредното им влияние.
Но дали наистина е така?

Лично аз не влизам в социалните мрежи за удоволствие и разпускане. Да, може да се посмея на забавен видеоклип, или смешна снимка, но не се заседявам много там. Тези места ми служат като проводник, като начин да се свържа с приятелите си в чужбина, или с тези, с които не мога да се видя. 
Но за много от нас социалната мрежа е начин на живот, на общуване и на забавление.
Дали Facebook пречи на развитието на подрастващите?
Това твърдение ми се вижда прекалено, тъй като там има доста добри и качествени страници и групи, в които може да се научи нещо ново, нещо извън обичайните неща като: как да застреляме лошия в поредното ниво на любимата ни игра.
Защо не обичам социалните мрежи?
Влизайки във Facebook, първото, което виждам са съобщенията, известията, и някой безсмислен пост в дневника си, поставен там от човек, когото дори не познавам. Омръзна ми да блокирам хора, които постват неща, представяйки ги като свои, но публикувани в други страници, не ми харесва това, че собствената ми страница служи на някой, за да запълни своята.
Да, аз също имам страница там!
Дори публикувам линкове понякога, но те са точно изразени, и източникът е ясен.
Да копираш и поставиш е лесно, трудно е да го напишеш!
Когато си се постарал да напишеш даден текст, и след това го видиш на друго място, без да се споменава твоето име, е наистина жалко.
Жалко е за този, който е откраднал от теб!
Но както казах в друга моя статия: не можеш да спреш плагиатството, но не можеш и да спреш да пишеш. 
Защото това е твоят живот!
Дали помагат, или пречат социалните мрежи?
И ако помагат, как?
Аз все още нямам отговор на този въпрос!
А вие?

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Радвам се, че посетихте този блог! Моля, оставете коментар!